søndag 8. april 2012

Når livet begynner

Jeg har lenge tenkt på når jeg skal begynne å være meg selv igjen etter jeg har fått barn.
I dag skjer det, vinkveld, skal jeg tørre? Det er det å ha samvittighet til å gjøre det.
Jeg har en tendens til å tenke litt slik at: hva med alle di andre? Er det rettferdig å kreve at mannen sitter hjemme med barn?
Men i dag tenker jeg at det kanskje ikke er så ille, vi holder nemlig på å innøve ny leggerutiner til jeg begynner på jobb å da gjør det så vondt i mammahjertet å høre gråt.
Men tilbake til vinkvelden da.
Jeg vil jo si at jeg har blitt veldig avhengig av strikking etter at jeg lærte meg å lese oppskrifter og da er spørsmålet: Er det uhøflig eller lov å ta med seg strikkinga på vinkveld?
Jeg har nemlig bare en dag igjen til jeg skal være ferdig med Frank bursdagsgave.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar