lørdag 14. mai 2011

Grand Prix kveld

Ja-ah så sitter man ennå et år og ser på grand prix. Veldi dumt Stella ikke kom vidre med den fantastiske låta, men men...

Nå er det jo en liten stund siden sist jeg skrev noe, det har ikke skjedd så mye forde, jeg har blitt ferdig med en mariusgenser som skal gis i julegave til min søsters mann, han har vist ønsket seg det i lange tider.
Jeg var på Fretex i dag og fikk tak i denne fine seterdalskofta og jeg tenkte at det var et kupp for den så ut som den ikke hadde vært brukt. Også er vel tanken egentlig den at jeg slipper å strikke en slik også, for jeg har ulldilla, jeg vet ikke om det er så mange der ute som kan si at de samler på strikket gensre. Ikke vet jeg hvorfor det har blitt en samling heller, men det har seg nok sikkert slik at vi har så mange fine mønstre.
Her er mitt bidrag så langt til Nepalteppeprosjektet, i alt 29 lapper 15x15 cm store lapper som jeg sender den 25 Mai ned til ei som kan sy de sammen, men jeg tror ikke det blir veldig mange flere på en stund nå for jeg har gått tom for garn (faktisk).
Det er sikkert noen der ute som også tenker om jeg ikke har så mye annet å gjøre? Vel jeg sitter ennå å venter på at lillegutten skal komme, men det betyr ikke at jeg ikke gjør annet enn å strikke, det er vel heller det at tiden går så sakte nå for at man er i permisjon. Men nå er det altså ikke så lenge igjen å da tror jeg ikke jeg får så mye tid til annet enn babyen.

Slik er det med den saken :D

Jeg ønsker alle en fin Grand Prix aften

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar