onsdag 1. juni 2011

En lyseblå tornado

Nå er man altså kommet hjem fra sykehuset med vår sønn, han var født det 25 Mai og er så snill som et lam, sover lenge om natten og lager lite lyd.
Men men, jeg skal jo ikke blogge om det.

I mange år har jeg også hatt en lidenskap for perling, ikke skjønner jeg hvor mye tid som har gått med til alle hobbyene jeg har. Merkelig nok har jeg også hatt tid til å jobbe 100 % og trene 11 timer i uka.
Her er noen prosjekter jeg har laget i perler. Enjoy.

 Dette er diverse duker og lysestaken i perler. Alt er i svart fordi jeg tenkte det skulle passe inn i alt.
 Har en god samling av ferdige duker, denne er med svaner, litt dårlig bilde. Denne er 35 cm i diameter og det tok mange mnder å fullføre den. Oppskriftene finnes på: http://www.norskperleservice.no/
Dette er en oppskrift jeg laget selv hvor jeg ville at designet skulle minne litt om en vannlilje.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar