lørdag 25. juni 2011

Old times are good times

I fjor var jeg i Barcelona, og jeg synes det var en god plan å legge ut litt om den turen fordi jeg fant de gamle bildene og videoene fra da. En fin by med masse å se. Formålet vårt med denne reisen var å se EM i karate og støtte våre deltakere der. Byen har et veldig uheldig rykte på seg som en av de byene med mest tyveri, noe jeg fikk kjenne nest siste dagen der, hvor Camillabob endte kvelden på sykehus. 

I denne videoen har jeg filmet noen delfiner i dyrehagen i Barcelona. Det jeg la merke til var at di virket veldig lykkelig i forhold til delfiner jeg har sett i Bulgaria for eksempel da jeg var der for noen år siden. De hadde god plass til å boltre seg på på utsiden også. Det fine med denne dyrehagen var at de tok inn dyr som har vært skadet av noe eller noen og rehabiliterte dem der, det var veldig godt å se på.

Her er vi på Barcelonas stadion Nou Camp, det er de fire galningene på samme rekke jeg dro sammen med. Alle fire veldig talentfull i kyokushinkai karate. Tre av disse deltok i EM, vi tok med oss en 8 plass hjem. 


Hyggelig tur som jeg husker veldig veldig godt.
Ha en hyggelig lesning.

Camillabob

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar