torsdag 23. juni 2011

St. Hans

Etter en mnd som mamma innser jeg at det er en tøff jobb. Selv om jeg har en snill gutt som sover hele natten og som er stille mesteparten av dagen så har man andre ting å ta seg til på dagtid. For eksempel når han har bæsjet på alle handdukene og du oppdager plutselig at ojsann jeg har en hau med klær som må vaskes, det er da veldig kort tid å gjøre disse tingene på. Jeg begynte jo fort å oppdage at tiden er slikt fordelt: hver 3 time mat, hvor han helst vil spise i en time ca før han sovner. så har du bæsj å bleieskift som skjer en gang i mellom og det er jo en mannejobb så det går til min kjære som oftes, vel å merkes ikke når han er på jobb da må jeg klare meg selv.
Her er han i sitt ess vel å merke, jeg tror nok at små barn utvikler en personlighet allerede i det dem titter ut av det indre, dette tror jeg fordi, når dette bildet ble tatt var det akkurat som han truet meg idet tomlen gikk i munnen, jeg forestiller meg at han sa noe slikt: Mamma kjøp meg en smokk nå, ellers så sutter jeg på tommelen. Når det gjelder det så er det vel slik at jeg ikke er så fan av at ting går i munnnen, det er veldig vanskelig å avvenne. Tro meg jeg har erfaring. Har en mann på snart 25 som ikke har vendt seg av sutting på genseren sin ennå.

Go fornøyelse og go sommer
Camillabob

1 kommentar: